fredag 10 juli 2009

Dag 6

Usch vad tiden går fort när man är ledig :(

Det har ju regnat nästan varje dag sedan jag blev ledig, inte så kul direkt men då har jag kunnat vara inne med gott samvete :) Däremot har ju även barnen varit inne hela tiden oxå :(
Men jag har fått mycket gjort!!
I fem dagar har jag plockat och städat här hemma och nu syns det verkligen :D
Känner mig väldigt nöjd med nedervåningen och uppe är det bara barnens lekrum som stör mig :(
Men nu känner jag mig lugn och trivs i hemmet. I slutet på förra veckan ville jag knappt gå hem från jobbet för jag visste vilken syn som väntade mig :( Min kära make är bra på många sätt, men att hålla städat eller plocka undan efter sig är han absolut INTE bra på...
Vi får väl se hur det ser ut efter helgen när han är ledig...

Jag vill ha ett jobb!!
Jag har sökt nio jobb på ett par veckor och inte hört någonting!! Skulle gärna vilja ha ett nej iaf...
Fyra långa arbetsveckor kvar på Maxi och sen börjar skolan igen :)

Kom precis på att jag skulle anmält mig till Försäkringskassan i söndags :( Vi har massor av dagar kvar på trillingarna och de fyller snart 8 år = dagarna fryser inne :( Det är visserligen bara Garantidagar (60kr/dag), men det blir ju iaf några kronor på en vecka...

Inga kommentarer: