fredag 24 juli 2009

Fredag nu igen.

Tiden går fort som vanligt.
Jag har varit ledig i två dagar och har inte fått något vettigt gjort alls :(
Ska jobba kväll både lördag och söndag men sen är jag ledig på måndag igen :)

17 dagar kvar till skolan börjar :D Naaajs!!

Håller på att bli galen på barnens bråk och tjafs när det är dags för dem att städa rummen :( Vi måste verkligen fixa deras rum snart!! Men tiden räcker inte riktigt till för det just nu :(
Jag är ledig nästa helg men då ska maken jobba på Pride-festivalen... Sen jobbar jag 6 helger på raken efter det :( Och maken går tillbaka till sitt normala schema och kommer jobba varannan helg som vanligt :(
Började rensa barnens Lego idag, satt 4 timmar på golvet... Sen övertalade jag maken att ta över... Sen ska Legot tvättas!!
Tog även fram några flyttkartonger för nu måste mycket leksaker bort!!! Får försöka packa i morgon innan jobbet.

1 kommentar:

Sandra sa...

Vad du är duktig....sortera lego..*host, host* jag skulle slänga allt i en låda som man kan stoppa undan nånstans!! :-P och sne ska du till råga på allt TVÄTTA det oxå....herregud....hehe...min duktiga Jess!! <3