fredag 31 juli 2009

Leeeedig

Fick sluta ett par timmar tidigare idag :D
Heeeeelt underbart!! Supernajs helt enkelt :)
Jag är ledig hela helgen så nu sitter jag bara och ler typ, och känner mig löjligt glad :)

Åkte förbi hyresrätten idag... Måste säga att det känns ju väldigt lockande att ta den... Men vi måste titta på den först såklart :)
Lägenheten ligger högst upp (3 trappor utan hiss), området är nära centrum men inte föööör nära, verkar vara ett ganska barnvänligt område (inte lika bra som här). Det värsta är grannarna, man vet ju inte vad de är för några och hur lyhört det är :(
Här har vi ju flera grannar som är toppen!! Det har tyvärr flyttat in en ny familj vägg-i-vägg som låter väldigt mycket mot vad jag är van med :( Stör mig otroligt mycket tyvärr, men jag är ju extremt känslig för ljud vissa dagar :(
Sen är det ju det där med slitage och sämre standard i en hyresrätt från 60-talet... Vi har ju ändrat om det mesta där vi bor nu, totalrenoverade köket för två år sedan och förra året var det ju duschrummet som fick sig en omgång.
Men nu är det ju inte ens säkert att vi får lägenheten även fast vi skulle tacka ja...

I morgon ska jag nog försöka möblera om på övervåningen...
...om inget annat kommer i vägen som vanligt :(

Inga kommentarer: