måndag 2 november 2009

November!!!

Hallå!!!!!! Det var ju faktiskt sommar nyss!!!
Vad händer med tiden egentligen??
Det går ju sååååå fort!!!

Julen är snart här och vi har inte en aning om vad vi ska göra :(
Jag jobbar hela julveckan plus julafton till 16 =vi kommer inte bjuda hit någon...

Förra veckan jobbade jag 45 timmar, den här veckan blir det bara 25. Lite skillnad...
Det verkar bli lite lugnare några veckor nu, men tiderna brukar alltid fyllas på eftersom. Men chefen har inte ringt något idag....får väl se när jag kommer till jobbet :)

Måste köpa busskort!!!
Skulle ha gjort det i går och i förrgår, men har skjutit upp det hela tiden :( Så nu får jag istället gå till centrum och köpa ett innan jag kan åka till jobbet. Ja ja, får väl skylla mig själv liksom ;)

Igår åkte vi till Ikea en snabbis. Visste precis vad vi skulle ha så det gick väldigt fort :)
Köpte nya bokhyllor till barnens rum, de hyllorna vi har där funkar inte så nu ska de säljas.
Nu får det bli vita Billybokhyllor istället och de får de ha tills det flyttar hemifrån!!! Eller nåt ;)

Nu måste jag äta något och fixa matlåda till jobbet!!

Inga kommentarer: