onsdag 11 november 2009

Snart jul

Julen närmar sig med stormsteg och jag har absolut ingen julkänsla alls i år :(
Förra året klädde vi granen första advent och jag gjorde massor av godis. Men i år vill jag ingenting!!! Kan ju bero på att jag ska jobba hela julveckan och även julafton...
Får väl försöka anstränga mig lite för barnens skull...

Nästa vecka ska jag vara fotomodell för en dag :)
Det ska bli väldigt intressant för jag HATAR verkligen bilder på mig själv!!
Men jag vill ha någon med mig!!! Någon som vill följa med??
Håret får man fixa själv och man ska ta med sig två ombyten...
Sminkad blir man där :) Det ska bli roligast :)

I morgon ska jag jobba till 22 :( Inte såååå kul direkt :(

2 kommentarer:

Fröken ia sa...

jätteroligt med studio men det är inte gratis. Man måste köpa bilder...annars får man betala 800 för allt i alla fall....suck! Men det är jättebra att ego boosta lite! Man blir förvånad över hur fin man blir!

önskedrömmar sa...

Jag ska till ett annat ställe. Gratis och inget köptvång :) Men några bilder vill man säkert köpa och de kostar ju en hel del...