tisdag 24 november 2009

Häpp

Det händer lite på jobbfronten nu :)

Sökte ett jobb på ett kontor i Solna för någon vecka sedan, kände direkt att det skulle passa mig perfekt. Flextid på 75% och fast lön. Inga helger eller sena kvällar. Kan det bli bättre??
Idag ringde de och ville träffa mig :) Så nästa vecka ska jag på anställningsintervju!!

Tjänsten jag nämnde i förra inlägget har jag fortfarande inte skrivit några papper på så jag kan ju inte skriva så mycket mer om den...

Nu har alla barnen feber....och jag oxå :(
Maken åkte till Vårdcentralen med R idag. Läkaren tog inga prover men undersökte honom noga och kom fram till att han har bara vanlig förkylning. Så jag hoppas verkligen att han har rätt.
T har haft över 40 grader både igår och idag. Inget konstigt, för jag hade oxå så hög när jag var i den åldern. Hon har sovit största delen av dagen idag.
Så just nu skämmer vi bort barnen ganska mycket :) Men det är så det ska vara när man är sjuk. De får äta och dricka vad de vill, tex saft som de bara brukar dricka på kalas eller o'boy som de bara får dricka på helgerna :)
Huvudsaken att de blir bättre :)

Inga kommentarer: