onsdag 10 februari 2010

Det bidde inget...

Idag började budgivningen på lägenheten vi tittade på i söndags. När mäklaren ringde upp maken så hade priset redan gått upp över 300 tusen i pris. Vill inte ge närmare 1,5 miljoner för en lägenhet!!!!
Men det finns två stycken likadana lägenheter till salu nu... Men jag tror ändå att vi avvaktar. Vi måste ju bli klara med alla våra projekt här hemma först. Men jag skickar in massor av intresseanmälningar på hyresrätter så länge :)

Alla barnen har varit hemma från skola/dagis idag. Förkylda... Maken är ledig idag och i morgon så ingen av oss behöver vabba :) Hoppas det inte blir värre i helgen när vi båda ska jobba....

Har varit på möte hela dagen! Kul och intressant, men samtidigt jobbigt. Har haft väldigt ont i ryggen hela dagen så det var liiiiite jobbigt. Jobbade på en annan avdelning igår och förmodligen överansträngde jag mig då :(
Ska bli intressant och se om jag kan jobba i morgon.....

Inga kommentarer: