fredag 19 februari 2010

Varför??

Varför får jag alltid ont någonstans när jag ska vara ledig mer än EN dag??
Oftast är det ryggen...
...men nu är det nacken och axeln :(
Jag blir så frustrerad av att inte kunna röra mig som jag brukar!!!
Vill liksom kunna skaka av mig det onda!!
Men bit ihop och håll käften är väl det som gäller den här helgen oxå ;)

Igår kom min chef fram till mig och sa: "Har jag sagt till dig att jag tycker att du är bra?".
Jag var tvungen att be honom upprepa det för jag trodde jag hörde fel :)
Han känner sig trygg när jag är där för han vet att jobbet blir gjort ordentligt :)
Jag sa att jag tyckte det var väldigt kul att höra någon säga det :)
He made my day!!!

Maken och jag är lediga tillsammans i tre dagar :)
Vi ska hämta barnen halv två för att sen åka och handla mat och present till ett kalas barnen ska på i morgon.
På söndag ska vi åka och titta på en lägenhet igen :)
Annars blir det till att ta det lugnt i helgen. Släpper min värk ska jag försöka ta tag i saker och ting, annars får jag väl skriva listor på vad som ska göras så fort vi har tid. Måste färdigställa alla våra pågående projekt!!
Svårt att bestämma vad som ska prioriteras bara....
Vissa saker kräver mer jobb och material och sånt brukar jag oftast överlåta till maken och då skjuts det upp på framtiden :(
Jag är säker på att jag klarar allt själv, men att åka och köpa tunga träskivor är lite svårare när man inte har något körkort :(
Så jag ska helt enkelt välja ut EN sak i taget som VI ska koncentrera oss på...
......frågan är bara vilken vi ska välja.... Tips??

Inga kommentarer: