tisdag 16 februari 2010

Ensam

Känner mig så otroligt ensam!!
Ja, det är väldigt sällan jag ÄR ensam, men jag KÄNNER mig ensam då och då.
Det känns oxå som om jag bara står och trampar och inte kommer någonstans. Orkar inte påminna om och om igen, varför ska jag ta hand om ALLT??
Känns som om ingen lyssnar. Mycket planer och idéer, men INGET händer. Fattar inte att det ska vara så svårt!!
Orkar inte!!!
Vill inte!!!
Men vad gör man???
...Biter ihop och håller käften!!!
Kroppen börjar säga ifrån....
...men biter ihop och håller käften!!

Är så otroligt TRÖTT!!!
Skulle behöva jobba mindre några veckor för att komma ikapp här hemma...
...men jag behöver pengarna och jag trivs bättre på jobbet än hemma.
Det blir liksom en ond cirkel :(

Vill ägna mer tid åt barnen!!
Saknar dem!!
Vill ha en till... Men det skulle aldrig fungera :(
Känner mig tom, känner en saknad....

1 kommentar:

Sandra sa...

<3<3<3<3 jag finns alltid här gumman!! ÄLSKAR dig!!