måndag 7 februari 2011

Ännu en....

....hektisk vecka :(
Idag ska jag till läkaren med dottern, får se om hon måste ha mer medicin för att klara av eftermiddagen bättre. Eller kanske byta medicin. Svårt att veta :(

I morgon är både maken och jag lediga :)
Vi har bokat in ett samtal, med varandra... Känner att jag inte orkar ha det såhär längre. Vi hinner inte ens prata. Men han kanske skulle iväg och göra något jobb...

På onsdag ska jag både hämta och lämna barnen... Men jag har möte med jobbet heeeeeela dagen i Tungelsta!! Tur att barnen är stora och kan gå själva :)

På torsdag jobbar jag på förmiddagen och sen ska jag till Prima (BUP) för att få "domen" om sonen... Hur de nu kan ha ett svar utan att ha fått in alla papper om honom ännu?!?!?
De har inte fått in journalkopian från skolan ännu...
Maken har fortfarande inte fyllt i sitt frågeformulär om sonen...
Så vi får väl se vad de säger....

Sen är det jobb som vanligt för mig fredag-söndag :(

Har bokat tid på nätet hos min läkare, får väl se när jag får någon tid....
Hoppas SNART!!

Inga kommentarer: