tisdag 15 februari 2011

Oj....

Jag läste lite på Vårdguiden om stress...

Symtom på stress

Ett första tecken på stress kan vara att du sover dåligt. Återkommande huvudvärk eller ont i magen är andra varningstecken.

Tydliga tecken och varningssignaler:
  • Du känner dig trött på dagen även när du har sovit länge och ostört flera nätter i rad.
  • Du är likgiltig och struntar i vad som händer omkring dig, eller känner dig nedstämd och orolig.
  • Du reagerar på ett helt nytt sätt på vardagliga händelser.
  • Du blir lätt irriterad och otålig över småsaker.
  • Du får ont i magen, späningshuvudvärk eller hjärtklappning.
  • Du har svårare att koncentrera dig och glömmer lättare bort saker.

ALLA sakerna stämmer in på mig VARJE dag!!

Jag har kännt ett tag att jag har varit stressad, men att det var så illa trodde jag inte :(

Ska bli intressant att se vad läkaren säger på fredag...