söndag 6 februari 2011

Äntligen

Äntligen börjar det kännas ok här hemma. Jag börjar komma i ordning med var jag ska ha alla saker. Anledningen till att jag skriver "jag" är för att jag inte får någon hjälp alls av maken.
Vill verkligen göra mig av med massor, men det mesta är makens och han har inte samma syn på allt som mig.

Just nu känns det verkligen som om vi är på väg ifrån varandra :(
Vi träffas knappt, och har aldrig tid att prata. Jag orkar inte anstränga mig längre...

Mitt humör går verkligen upp och ner. Längtan efter ett till barn blandat med ilska på maken gör inte livet lätt direkt ;)

Längtar efter våren gör jag oxå!!
Men samtidigt är jag ganska säker på att vi kommer sakna hus som galningar i sommar!!! Vi får väl se hur länge vi bor här helt enkelt :)

Vi måste betala in en vinstskatt på 200.000 snart. Det blir inga pengar alls kvar :( Hade hoppats på att kunna göra något extra på semestern, men det sket sig :(

Nu ska jag äta lite rester från minstingens födelsedagstårta :)

Inga kommentarer: