torsdag 24 februari 2011

Jag är kär!!

I en kattras :)
Kan man vara det??

Jag har ju börjat kolla lite på lite olika kattannonser för att hitta en kompis åt våran Zimba.
Men den här gången har jag bestämt att jag verkligen vill ha en raskatt.
Innan vi köpte Zimba så hade jag bestämt mig för att försöka hitta en Main Coon-blandning.
Renrasiga katter är lika dyra som en hund!! Men det blev en vanlig bondkatt, som är världens härligaste katt!! Har aldrig träffat en katt som är så social!! Han springer till dörren när det är någon som ringer på :) Han är ju uppvuxen med vår förra hund, så det är väl inte så konstigt egentligen :)

Tillbaka till min nya kärlek...
Nu har jag hittat en ny kattras.
En Bengal, de ser ut som leoparder!! De är så otroligt vackra!!
Jag har tyvärr ingen bild, men Googla på Bengal så får ni se :)

Men!! Det stora problemet är priset....
10000:-!!!!! Det finns lite billigare, men det handlar om nån tusenlapp bara :(

Någon som vill sponsra??? ;)

Inga kommentarer: