onsdag 20 maj 2009

Glömde ju...

Vi köpte en ny diskmaskin idag :)
Sååå fin och vit och slät och blank är den. Men svindyr!! Iaf om man jämför med våran gamla...

Vår gamla är 8 år gammal och alla plastdetaljer i den håller på att vittra sönder. Så den är ju egentligen inte trasig för den gör ju det den ska. Men eftersom vissa plastdelar har lossnat så kan man inte diska något i den nedre korgen och den övre korgen håller på att rasa ner så fort man ska skjuta in den :(

Men nu har vi köpt en som ska hålla att diska 1-2 ggr per dag i flera år :) Många bra detaljer som våran nuvarande inte har. Väldigt energisnål och det får plats mycket disk i den :)
Längtar tills i morgon när maken ska koppla in den :)

Sen har jag bestämt mig för att jag ska sno en idé från min kära granne och fotografera sånt jag tycker om just nu. Men det får bli en annan dag ;)

Inga kommentarer: