onsdag 20 maj 2009

Ledig

Äntligen har jag lämnat in mitt bokföringsarbete!! Det känns så skönt, men det gick inte så bra är jag ganska säker på :(
Nu har jag bara två inlämningsarbeten och ett prov kvar...
På torsdag nästa vecka är allt slut...

Min nya chef ringde igår :) Personalen är nöjd med mig så nu är allt klart inför sommarjobbet.
Känns skönt, men jag ångrar lite att jag sa att jag kunde jobba hela sommaren....vill ju vara lite ledig ju :(

Ska söka lite nya kurser till hösten. Tänkte ha det som reserv om jag inte hittar något jobb, det är ju ganska svårt att få jobb nu eftersom jag har så lite erfarenhet :( Men jag går gärna i skolan ett tag till så det är helt ok :)

Nu är jag ledig i fyra dagar :D
Såååååå skönt och välbehövligt. Jag har visserligen massor att göra, så ledig kommer jag väl inte vara direkt ;) Men skönt att inte behöva passa några tider...

1 kommentar:

Sandra sa...

GRATTIS till jobbet sötnos!! <3