lördag 9 maj 2009

Slut

Nu är det slut :(
På praktiken alltså :(
Känns sorgligt. Jag fick ett bra intyg som jag kan ha när jag söker jobb :)

Fick även en present...
Fin va!?! Om man tittar noga i mitten på "globen" så ser man deras logga :)

Passade även på att shoppa lite sista dagen. Personalen fick nämligen vara VIP-kunder till Adidas stora utförsäljning på deras provkollektion :)
Så jag köpte några grejer, inte så mycket som jag ville men men.
Ett par väskor är alltid bra att ha :)



Två par skor till mig :) Supersköna!!


Även E fick ett par skor...
Skulle ha åkt dit en vända idag oxå egentligen, men regnet och tröttheten satte stopp för det. Skulle ha köpt några presenter till mina systerdöttrars döttrar...
Men tyvärr bidde det inte som jag tänkt mig :(








1 kommentar:

Livet i kvadrat.. sa...

jätte fina grejor!!!
åh jag skulle velat vara där!
no money..thats the problem..
vad fin den var "globen"
Hoppas att de nån gång i framtiden behöver en tjänst som är avsedd för dig :-)
pussssssss