söndag 3 maj 2009

Söndag igen

I morgon är det dags för sista praktikveckan :( *gråter*
Tiden har gått alldeles för fort och hela förra veckan var jag ju sjuk. Hade jag råd att jobba gratis hade jag tvingat dem att ha mig kvar ett tag till :)
Jag kommer verkligen sakna alla mina kollegor och allt arbete. *snyft*

Maken är på simskolan med alla barnen. Jag stannade hemma med orden "jag ska fixa mat". Men det är inte det lättaste för jag har inget smak- eller luktsinne!! Och hur lätt är det att smaka av maten när allt smakar likadant??? Men jag förberedde iaf morgondagens middag och så får maken smaka av den när han kommer hem. Dagens middag får vänta ett tag till...

Nu har vi målat klart uppe i trappen :) Det tog bara 8 år ;)
Vi har även tömt och rensat i förrådet. Kastade en hel billast, och vi har en stoooor bil. Men ändå fick vi nästan inte in allt som skulle in igen!?!?! Men det blev ju iaf bättre än innan :)

Men nu ska jag sortera lite tvätt innan resten av familjen dyker upp igen...

Inga kommentarer: