lördag 16 maj 2009

Prio 1

Hur ska man kunna priotera något av allt som finns att göra här hemma??
Skriva en lista kan jag göra utan problem, den blir nog väldigt lång :(
Och det är bara på sånt som MÅSTE göras denna helg...
Barnens lekrum har jag skjutit på i flera veckor nu och det känns verkligen akut. Det går inte ens att gå in där!! Och jag överdriver tyvärr inte. Det är alltså inte barnen som har stökat till utan det är jag som håller på att byta ut deras förvaring och sånt.
Men så har vi ju sånt som just nu är VIKTIGARE, som tvätta och plugga t ex. Jag har tre inämningsuppgifter som är långt ifrån klara, en har jag inte ens börjat på :(
Sen har jag prov på tisdag oxå...
Gubben vill måla huset och det skulle jag oxå vilja men just nu känns inte det så viktigt. Men det skulle ju ha varit skönt att börja....
Så just nu går min hjärna på högvarv!! Och då blir INGET gjort istället :(

Nej, nu är det dags att kavla upp ärmarna och ta ett par koffeintabletter och JOBBA!!!!!

Inga kommentarer: