torsdag 3 december 2009

Typiskt

Varför får jag alltid ont någonstans eller blir sjuk precis när jag ska vara långledig och har massor av planer???????
Jag började få ont i ryggen lite smått redan i måndags, sen har det blivit värre och värre. Stängde på jobbet igår och då blir det massor av lyft, inte så supertunga direkt men man har en ganska obekväm ställning liksom. Jag ska tömma fyra kyldiskar och när jag höll på med den första trodde jag att jag skulle dö, eller nåt... Höll andan hela tiden för att det gjorde så ont :(
Till slut kunde jag smita (halta långsamt) iväg och hämta lite smärtstillande. Tabletterna hjälpte ovanligt bra och ganska snabbt.
Resten av diskarna kunde jag tömma utan större problem :)
Nu sitter jag med en vetekudde bakom ryggen och har laddat väskan (och magen) med starkare smärtstillande så att jag ska klara kvällen utan problem.
Jag hoppas verkligen att det onda försvinner tills i morgon och resten av helgen, för då ska jag äntligen julstäda och pynta :) Julkänslan börjar smyga sig på nu...

Det händer mer hemligheter på jobbet, som tydligen jag är inblandad i??? Ska bli kul att se om det till slut blir som jag vill :) Ett steg närmare mitt mål?? I hope soooooo!!!!

Var ju på anställningsintervju i tisdags :)
Det gick bra, jag överlevde iaf ;)
Skulle verkligen kunna tänka mig att jobba där. Men jag tror inte att jag får jobbet, för det måste ju finnas någon med mer erfarenhet. Visserligen tror jag att de går mest på att de får dit en person som passar in i gänget, all personal (6 st) har jobbat mer än 10 år på samma ställe...
Visserligen är jag fisk, som både chefen och min kontaktperson, det var tydligen ganska viktigt för fiskar passar bra ihop :)
De ska iaf höra av sig senast måndag och då hoppas jag att jag har fått lite mer info om mitt nuvarande jobb...

På måndag ska jag äntligen iväg på "modell för en dag" :)

Inga kommentarer: