måndag 11 januari 2010

Äntligen...

... lite egentid :)
Alla barnen är i skolan/dagis, första gången sedan innan jul.
Däremot så hade jag glömt bort hur kallt det blir här hemma när man är alldeles ensam...

Jag jobbar 15-22 idag så just nu sitter jag bara och kopplar av. Borde väl göra massor här hemma, men orkar inte idag. Är ledig i morgon och får väl göra allt då istället :(

Försökte ta tag i övervåningen i helgen, gick inte så bra som jag ville. Så fort jag skulle börja fick jag ett hysteriskt utbrott :( Maken fick komma och trösta mig ett tag och så hjälptes vi åt en stund. Men det är så mycket att ta hand om där uppe så man blir helt matt bara av att tänka på det. Luften går verkligen ur en!!!
Som om inte övervåningen var tillräcklig, så rev vi ut allt under trappen och fixade en datorhörna för barnen. Behövdes verkligen....men nu??

Inga kommentarer: