söndag 31 januari 2010

Söndag

Att livet aldrig blir som man har tänkt sig har jag egentligen lärt mig för länge sedan. Men ändå blir jag lika överraskad när det inte blir som jag tänkt mig....

Vi har ju tagit tag i den ekonomiska biten av vårat liv. Helt enkelt tagit ett lån för att lösa våra krediter. Nu gick det ju såklart inte så som vi hade tänkt oss :(
Lånet blev alltså beviljat men det medförde lite strul som vi inte hade räknat med eftersom vi hade ringt banken och försäkrat oss om att det skulle bli som vi ville. Men i vilket fall som helst så får vi mindre månadskostnad och just nu är det väldigt viktigt. Plus att alla krediter äntligen är avslutade :)
Men vi skulle verkligen behöva titta oss om efter ett billigare boende.... Men det är väldigt svårt att få in det i makens skalle :(
Men frågan är om vi verkligen har råd att sälja radhuset???

Inga kommentarer: