lördag 23 januari 2010

Ledig lördag :)

Dagen började med en rejäl sovmorgon!!
Maken och jag sov till kl tio och då tvingade vi upp oss ur sängen. Jag hatar att sova så länge på lediga dagar, så mycket tid som blir outnyttjad liksom.

Efter frukosten åkte heeeela familjen och storhandlade på mitt jobb. Inte kul en lördag!! Men är man tvungen så är man. Vi var tvugna att köpa presenter till helgens olika kalas så därför var alla barn med.

Nu är tjejerna på "PyjamasParty" :)
R ska på 6-årskalas i morgon.

På tal om kalas försöker vi planera R´s första barnkalas... Det är väldigt lätt när R inte har en aning om vem han vill bjuda, förutom sina syskon dårå ;)
Vi får väl se hur det blir med andra ord :S

Idag ska vi äta Kinamat har A bestämt. Barnen brukar få bestämma maträtt när de ha namnsdag. Eftersom trillingarna fyller år på samma dag så känns det viktigt att fira deras namnsdagar lite extra så att de får en EGEN dag.

Känner mig stressad som vanligt idag, halva dagen har gått och jag sitter här som vanligt :)
Skit samma!! Maken är ledig i en vecka nu så jag lämnar över allt på honom ;)
Man ska ju njuta av livet....

Inga kommentarer: