torsdag 30 april 2009

Pollen

Känner mig lite bättre idag.
Det verkar som om min förkylning gjorde så min pollenallergi blossade upp. Köpte iaf lite medicin igår och nu känns det bättre :)
Jag hoppas på regn i morgon, så att pollenhalten sjunker lite. Jag har bara behövt använda tabletter en gång för många många år sedan. Men nu har jag tabletter, ögondroppar och nässpray :) Lika bra att gardera sig :)

Usch, jag har verkligen inte gjort något här hemma på hela veckan :( Får dåligt samvete när maken kommer hem från en 12 timmars lång arbetsdag och får ta hand om disken plus att lägga alla barnen. Men vad ska man göra när orken är bortblåst??
Var tvungen att sätta mig och vila på vägen hem när jag hade hämtat ungarna igår. Ändå sov jag på soffan mellan 11-16...

Idag ska jag hämta barnen 13.30 när de slutar i skolan. Och måste hinna duscha innan...
Måste hitta på någon middag oxå, hatar det i vanliga fall men nu har jag varken smak- eller luktsinne!! Gissa om att det är kul då!! :(
Stekte bacon igår, sonen kom in och sa att det luktade ända ut :) Själv kände jag verkligen INGENTING!! Smakade en bit och det var likadant där... INGENTING!
Tänkte ju göra en helstekt fläskfilé till middag idag...men det känns som bortkastade pengar.
Får väl göra hemmagjorda hamburgare så barnen blir glada iaf :)

Inga kommentarer: