fredag 25 september 2009

Besked

Fortfarande inget besked ang jobb :(
Blev lovad av chefen i morse att jag skulle få besked under dagen. När nästan hela dagen hade gått kom chefen och beklagade att han inte kunde ge ett besked idag iaf. De skulle ha haft en intervju idag som blev flyttad till nästa vecka, och de var tvugna att vänta på det :(
Usch, jag blev superbesviken!!
Vill inte gå och hoppas längre!! Får jag inte jobbet så vill jag ju bara lägga allt bakom mig.
Men...den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...eller??!? Vågar ju inte hoppas för mycket!!

Fick lite nya tider till vecka 42, chefen tyckte att jag skulle vara ledig den helgen som tur är :) för det är ju firmafest på lördagen :)

Måste beställa nya linser!! Vill ju inte ha glasögon när jag ska på fest ;)

Inga kommentarer: