måndag 28 september 2009

Inget

Har egentligen inget att skriva...

I morse var jag såååå trött!!!
Längtade väldigt mycket tills i morgon, då jag skulle ha varit ledig... Meeeen så ringde telefonen och en bedjande röst frågade om hjälp... Det var min chef som undrade snällt om jag kunde jobba i morgon men vara ledig på onsdag i stället. Snäll som jag är sa jag: okej då :)
Så jag får snällt jobba en dag till innan jag får vila ut lite.

Men jag tycker att det är kul att jobba, riktigt kul!! Så därför hoppas jag extra mycket på att jag får tjänsten jag har sökt. Det är ett bra gäng av roliga människor. Tänk att det kan vara så kul att jobba på ett ställe där folk verkligen trivs med sitt jobb :)

Just nu är jag ganska trött på min make och då är det ännu bättre att jobba ;) Det är lite tråkigt att inte träffa barnen så mycket däremot :(

Inga kommentarer: