tisdag 22 september 2009

Hösten

Japp, nu har hösten kommit!!
Skönt men ändå inte. Jag gillar verkligen hösten. Mysigt att krypa upp i soffan med en kopp varmt te och tända ljus på bordet :)

Jag har fått ett I-landsproblem ;)
Vi har ju möblerat om här hemma (IGEN!!) och nu har vi en hel vägg i vardagsummet som är tom!!! Vi har inga möbler att ställa där!! Så nu ska vi (jag) försöka hitta någon bra förvaringsmöbel dit...som såklart inte får vara för dyr heller!! Inte lätt. Någon som har tips?? Det måste få plats allt möjligt och möbeln får INTE vara öppen! Och helst vit såklart :)

Jag var i Ullared i lördags :D
Superkul såklart!! Härligt gäng!!
Jag har fortfarande inte återhämtat mig ;)
Det gick lite mer pengar än vad jag tänkt mig (som vanligt) men däremot är jag väldigt nöjd med allt jag köpte.
95% av alla julklappar är avklarade.
Barnen fick bra höstjackor för lite pengar. 416 kr för alla fyra tillsammans.
Jag köpte allt jag hade tänkt mig och faktiskt inte så himla mycket mer :)

Igår var den efterlängtade anställningsintervjun :)
Det kändes bra och chefen viskade till mig efteråt att jag gjorde ett bra jobb :)
Svaret får jag i slutet på den här veckan...

Inga kommentarer: