torsdag 10 september 2009

Trött

Jobbade till 22 igår, det är väl inte så farligt....
...men om man gick upp 6.00, gick och lämnade barnen i skolan och sen hem igen (t o r 2,6 km), städade, fixade tvätt, lagade middag, åt lunch och sen åkte till jobbet, så blir ju dagen väldigt lång. Nu har jag tur att maken kan hämta mig på kvällen, för vem vet när jag annars skulle vara hemma...
Det jag skulle komma fram till var iaf att jag blir alltid så extremt trött dagen efter jag har jobbat till 22. Det skönaste är att jobba sent på helgen isf, för då kan jag sova längre dagen efter :)

Nästa vecka ska de börja kalla till intervjuer på jobbet...det är ju en evighet tills dess känns det som :(
Jag har helt tappat lusten för skolan!! Jag vill verkligen inte gå kvar, men har inte råd att hoppa av helt :(
Jag vill ha svar om jobbet NU!! så jag vet om jag måste lägga mer tid och kraft på skolan igen eller om jag kan hoppa av :)

De sista timmarna jag jobbade igår började jag få ont i halsen :( Men det halsonda försvann under natten....för att istället sätta sig i höger axel...aldrig får man vara glad ;)

Tror faktiskt att maken börjar mjukna på bebisfronten...men det skulle han aldrig erkänna för sig själv ens :)

Inga kommentarer: