måndag 14 september 2009

Beslut

Igår tog jag ett beslut!!
Jag ska hoppa av skolan!! :)
Känns så skönt att ha bestämt sig :) Har inte varit där alls på ett par veckor och har absolut ingen lust att gå tillbaka. Jag har gjort mitt där...jag har ju fått min utbildning och jag är nöjd. Har visserligen inget fast jobb...ännu....men det kommer väl.
Känner mig så otroligt lättad!!

I morse tog vi (jag) ett annat beslut!
Att flytta upp vårat sovrum igen. Jag HATAR verkligen att ha ett så trångt vardagsrum!! Att inte kunna röra sig, att inte kunna låta barnen leka nere för det finns inte plats. Så E får flytta in i R´s rum och vi ska skynda på avdelandet av det stora rummet så vi kan få ett litet sovrum :) Längtar verkligen!! Jag vill ha det gjort NU!!!!

Idag ska min chef ringa och vi ska boka upp en tid till nästa vecka när jag ska komma på intervju...
Maken ska förhoppningsvis få besked 1 oktober om de tjänster han sökte...

På torsdag fyller min lilla trio 8 år!! Tänk att det var så länge sedan som jag äntligen blev mamma :)

Inga kommentarer: