torsdag 3 september 2009

Stressigt värre

Igår var jag på seminarium med jobbet mellan 8.00-16.30. Efter det gick jag upp en snabbis till centrum för att leta efter en speciell gymnastikpåse till T. Hittade ingen :(
Hämtade barnen och stressade hem. Skulle laga mat och hjälpa barnen med läxorna samtidigt, det fick ta 30 min för sen var jag tvungen att gå igen för att gå på föräldramöte som började 18.30.
Märkte ju ganska snabbt att det inte skulle funka så jag ringde maken och bad honom smita tidigare från jobbet om han kunde och köpa pizza på vägen hem :) Han fick även hjälpa barnen med sina läxor...
Kom till föräldramötet exakt 18.30!
Hemma igen kl 20.40 och fick äntligen äta lite mat :)
Behöver jag säga att jag somnade ganska snabbt efter det...

Idag lämnade jag barnen i skolan 8.10 och sen gick jag hem igen. Skulle ha gått till min skola egentligen men var så trött så jag kände att det inte var någon idé.
Känner mig helt apatisk av trötthet :(
Slumrade till en stund men är fortfarande helt slut :(

I morgon jobbar jag på delikatessen 9-19 :)
Lördag på fisken 6-16, direkt efter det ska vi till Strängnäs på kalas.
Söndag 14-22, men får nog börja kl 13 istället...

Så på måndag får jag äntligen vara lite ledig igen :) Och då ska jag försöka hinna med att fixa lite här hemma...

Inga kommentarer: