torsdag 25 september 2008

Bakningsdax igen

Idag och i morgon ska jag baka till barnkalaset på lördag.
Jag har lovat barnen:
- Drömrulltårta
- Kärleksmums
- Strasskakor
Så har vi köpt glasstårta, chips, popcorn och cheeseballs. Och läsk. Det får duga. Godis får alla barn när de ska gå hem :)

På söndag är det bara barnens farmor och faster som kommer så det blir inget kalas då, skönt. Det börjar bli lite stressigt med allt bakande blandat med skolarbete.

I går somnade jag runt 20.30, i soffan. Runt midnatt vaknade jag och gick och la mig i sängen istället. När klockan ringde kl 6.00 i morse var jag ändå helt väck!! Hela dagen idag har jag varit såååå trött och gäspat hela tiden :(
Det är så otroligt jobbigt att vara så trött, svårt att koncentrera mig i skolan tex.

Nej nu får jag nog slita mig och ställa mig vid spisen ett tag :(
Maken har rymt. Han ska på utbildning för styrelsemedlemmar...

Inga kommentarer: