torsdag 11 september 2008

Bloggbyte

Tänkte testa den här bloggen ett tag. Har tröttnat på min gamla för jag förstår inte hur man ändrar textstorleken eller färger.
Så ni får gärna berätta vad ni tycker om den här. Vad som verkar bättre och vad som verkar sämre. Mina gamla inlägg får stanna kvar i den gamla bloggen.

I morgon ska jag åka båt, ska på kryssning :D
Har varit på kryssning två gånger i mitt liv -91 och -96, så det är på tiden att jag åker igen. Maken får stanna hemma med alla barnen :)
Ska köpa lite godis och alkohol. Ta nån drink ska jag oxå göra, men jag behöver nog inte speciellt mycket för att däcka...

Har varit trött idag.
Jag har även kommit på varför mitt humör åker bergodalbana, min PCOS. Ska försöka hitta en gynekolog som kan ge mig medicin för det. Kanska hjälper en del mot mina andra symptom också. Hoppas kan man ju alltid :)

Nej nu är det sovdax...

Inga kommentarer: