måndag 15 september 2008

Ingen??

Är det ingen som läser min blogg??
Jaja, jag får väl skriva för mig själv då.

Har inte tid att sitta här egentligen, borde plugga för vi har prov i morgon. Men det är så svårt att slita sig.

Gjorde absolut ingen nytta igår (heller) :(
Var så peppad efter frukosten igår, men det blev inte av att jag gjorde någonting. Blir såååå trött på mig själv.
Så vad ska man göra för att bli mer effektiv??

Någon som har tips på vad man kan göra för att barnen ska ta bättre hand om sina saker??
De är jättedåliga på att städa efter sig, men det största problemet är att de inte är rädda om någonting. Även om de säger att de tycker om något så ligger det bara och skräpar på golvet till slut. Det känns som vi har gjort allt för att få dem att bättra sig men inget händer. Just nu är vi inne på att ta bort ALLT från deras rum. Men det känns lite väl dramatiskt.
Det jobbigaste är att trillingarna fyller 7 år på onsdag!!
Ännu mer saker att bråka om :(

Nej, nu ska jag äta lite och plugga innan barnen ska hämtas...

3 kommentarer:

Fröken ia sa...

jag läser och läser....

hua...vi blir galna båda två på alla saker...hua...kasta och rensa...vi sålde ju massor i helgen...får göra det igen

Anonym sa...

Jag läser ju...kollar varje dag!! :-D
Varför tror du att det inte är nån som läser??

PUSS!!

Carol sa...

och jag läser aaaalltid också!! :-)