lördag 13 september 2008

Kryssning

Åkte på kryssning till Åland igår och kom hem för ett par timmar sedan. Vi var 7 tjejer som åkte, jag kände två av dem bara. Riktigt trevligt hade jag.
Jag dansar inte men det är kul att gå runt och titta på alla fulla människor :) När man är ute så sällan som jag så hinner man glömma bort hur det är.
Det var skönt att komma bort från vardagen, men skönast är att komma hem igen :)

Nu är det bara en dag kvar av helgen, vad ska man då hitta på??

På onsdag fyller mina stora barn 7 år :)
Men både D och jag ska på olika möten så det blir inte mycket firande då :(
Vi får fira dem nästa helg istället...

Om två veckor ska barnen ha kalas oxå. Men det är svårt att veta hur många man ska bjuda, 2-3 kompisar var eller nåt tror jag det blir. Det får inte bli för många tycker jag....

Inga kommentarer: