lördag 13 september 2008

En lååååång enkät.

Var bara tvungen att sno den här enkäten från http://detarminturnu.blogspot.com


  1. Vilken svordom använder du mest? **Faaan
  2. Äger du en iPod? **Nej, bara en vanlig Mp3
  3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? **05.45
  4. Hur många resväskor äger du? **0
  5. Använder du flip-flops? ** Nej
  6. Var köper du dina matvaror ifrån? **Ica Maxi eller Willys
  7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? **Ta bilden, gillar INTE att vara med på bild.
  8. Vilken var den senaste filmen du såg? ** På bio var det Mamma Mia.
  9. Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? **Det är skönt att vara barnfri ibland så gärna en vän.
  10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? **Ett hus.
  11. Har någon någonsin kallat dig lat? ** Japp, jag själv.
  12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? **Nej, behövs inte.
  13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? **Ingen tror jag...
  14. Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? **Vet inte, gillar ingen speciell artist.
  15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? **Hade jag ju inte skrivit här.
  16. När var senast någon stötte på dig? ** Igår på kryssningen.
  17. Vad åt du till middag senast?** Pizza
  18. Använder du huvtröjor?** Ibland
  19. Kan du vissla? **Ja.
  20. Vem var den senaste som ringde dig?** Kommer inte ihåg...
  21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? **Berg-och dalbana
  22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ** Jo det händer nog
  23. Vilket riktnummer befinner du dig i? **08.
  24. Tittade du på tecknat när du var liten? ** Det hände nog. På julafton tex.
  25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? **Vet inte hur stort det är, tillräckligt för att hitta det mesta
  26. Hur många syskon har du? ** 3. 2 systrar och 1 bror.
  27. Är du blyg inför det motsatta könet? **Jag är blyg för båda könen :(
  28. Vilken film kan du alla replikerna till?**Ingen har för kort minne.
  29. Äger du några band t-shirts? **Nej
  30. När flög du senast?**För ganska precis 16 år sedan.
  31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? **4st och en lång sittbänk
  32. Läser du för skojs skull? ** Om tiden räcker till
  33. Pratar du några andra språk? **Bara engelska
  34. Diskar du din egen disk? **Maskinen gör det åt mig ;)
  35. Har du gråtit offentligt? ** Det har jag säkert
  36. Har du en stationär dator eller en laptop?** Laptop
  37. Försöker du alltid lära dig nya saker?**Inte alltid men det är kul att lära sig nya saker.
  38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?**Jag vill tatuera mina barns namn någonstans på min kropp.
  39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? **Det beror på...
  40. Kan du kasta macka? **Japp.
  41. Har du någonsin varit på Jamaica? **Tyvärr inte.
  42. Vad har du med dig in på bion?** Snacks eller godis och Cola Zero
  43. Vem var din favoritlärare och varför? **Nu har jag en väldigt bra lärare som verkligen älskar sitt jobb, hon lever sig in i sitt ämne och det känns väldigt bra. Kristina heter hon
  44. Har du dejtat någon av en annan religion? **Har aldrig dejtat :(
  45. Vad har du för väder? **Ingen aning, det är kolsvart ute. Kallt är det iaf.
  46. Har du en blogg? **Tydligen...
  47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? **Det kommer inte jag ihåg, kostkunskap kanske.
  48. Gillar du att flyga?** Älskar det!
  49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? **Snällhet
  50. När sov du senast på golvet? **Kommer inte ihåg
  51. Vilken är din favoritdrink?** Har ingen favoritdrink, men favoritDRYCK är Cola Zero ;)
  52. Gillar du din boende-situation?**Ja, men skulle inte ha något emot ett större hus
  53. Vilken är din mammas hemstad?** Stockholm
  54. Din pappas hemstad? **Ludvika
  55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?** 6
  56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?**Nej. Jag har kunnat välja bort stressen och försöker att inte fullboka.
  57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ** Nej tvärtom. Alla lärare ville att jag skulle prata mer.
  58. Vilken är din favoritfrukt?** Riktigt mogna päron gillar jag.
  59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?** Inte direkt.
  60. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? **Ja.
  61. Tror du på liv på andra planeter? **Vet inte, har inte tänkt på det.
  62. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?**En otroligt omogen tjej på kryssningen.
  63. Tror du att Gud är man eller kvinna?** Tror inte på Gud.
  64. Vad var det senaste du åt?** Choklad.
  65. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? **Både och.
  66. Hur valde dina föräldrar ditt namn? **Det var tydligen mina syskon som bestämde.
  67. Gillar du senap? ** Nej.
  68. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? **Nu tänker vi positivt!!
  69. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?**Gärna :)
  70. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? **Inte en aning :(
  71. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?**Massor från tyska eBay. Det senaste var en barnvagn för typ 2-3 år sedan.
  72. Tycker du om att krama folk?** Ja, men jag är oftast alldeles för feg :(
  73. Skulle du säga att du är trendig?** Absolut inte.
  74. Äger du en digitalkamera?** Ja, några stycken.
  75. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? **Ingen vad jag vet.
  76. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?**JA!
  77. Tycker du att du är attraktiv?** Nej, absolut inte.
  78. Vad är du allergisk mot? **Morfin och limmet på plåster
  79. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?** Nej
  80. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?**Ingen aning ska fråga mina föräldrar någon gång.

Inga kommentarer: