onsdag 17 september 2008

Födelsedag

Idag är det 7 år sedan jag äntligen blev mamma :D
I åtta år försökte vi tills vi äntligen lyckades. Belönade i trippel bemärkelse.
Tyvärr var både maken och jag tvugna att gå på olika möten men barnen hade iaf trevligt hos mormor och morfar.
Men på söndag blir det lite mer firande med släktingar från min sida och nästa helg blir det barnkalas och flera släktingar från makens sida. Mycket bakande för min del med andra ord...

Jag måste verkligen skärpa mig med pluggandet!!
Senaste provet kändes bra, men hur det verkligen gick vet jag inte ännu. Förra provet fick jag VG, det trodde jag aldrig :)
På måndag har vi prov igen och det är ganska viktigt för det är ett slutprov i ett ämne. Det är ett otroligt högt tempo på utbildningen!! Om en månad ska ännu ett ämne avslutas och bytas mot ett nytt. Men än så länge är det kul.

Usch, jag har varit extremt dålig på att träna :(
Jag vill verkligen men tiden räcker inte till...
...men jag SKA pussla för att det ska fungera för nu börjar vågen gå åt fel håll :(

Inga kommentarer: