torsdag 25 december 2008

God fortsättning...

Nu är julafton över...

Idag tar vi det lugnt och barnen leker med alla leksaker de fick. Visserligen måste jag göra smörgåstårtor och baka idag för i morgon kommer fler gäster!! Maken fyller år.

Gårdagen blev lyckad tycker jag och jag hoppas att alla som var här hade trevligt. Barnen fick mycket leksaker som vanligt, men även mycket kläder. Jag hade köpt nya jackor till dem för pengar från min farmor.
Jag fick inte en endaste julklapp :(
Maken fick kalsonger från mig, däremot får han ingen födelsedagspresent... förutom att jag gör smörgåstårtorna åt honom...

Känns som om jag är bakis idag!! Jag drack inget med alkohol i igår, så det är väl bara tröttheten som sitter kvar. Jag somnade före barnen igår, ganska trött med andra ord!! Får väl pilla i mig ett par koffeintabletter och sätta lite fart nu innan jag somnar...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag hade sååå mysigt!!! :-)
Tack tack tack!!

Och du ska få en sen julklappa av oss!! ÄVEN om du vet vad det är!! ;-)

Lav jooo!!

Fröken ia sa...

Kram kram fran mig med...saknar er basta grannar