fredag 19 december 2008

Jullov

Nu har hela familjen ledigt ett par veckor. Jag och R har ledigt t o m 11 januari :)
I morgon ska vi sooooova!! Sen ska gubben och jag måla, måla och måla och efter det ska jag tapetsera. A ska på bowlingkalas oxå så maken får köra och hämta.

Trappen börjar bli klar :) Den blir så fin :)
Däremot är jag lite osäker på om färgen verkligen räcker...
...det får nog bli en utflykt för hela familjen i morgon när A sk på kalaset...

Fick veta idag att jag kommer få studiebidrag nästa termin, så nu kan jag fortsätta min utbildning :) Tjohooo!!

Har klätt om granen...men den blev inte alls lika fin i verkligheten som den är i mitt huvud :(
Vet inte om jag ska göra om den eller inte. Äh, den får nog vara, har annat att göra :)

Maken lägger barnen nu och sen ska vi mysa i soffan = ligga och sova i varsin soffa efter en kopp thé :)

Inga kommentarer: