torsdag 4 december 2008

Torsdag

Två veckor kvar på den här terminen. Det har gått så otroligt fort!! Jag har lärt mig väldigt mycket och det är riktigt kul. Men så här i slutet på terminen är det extremt mycket att göra, mycket prov och inlämningsarbeten.
Sista engelskaprovet gjorde jag i tisdags och det gick nog väldigt bra, men den kursen kan jag bara få betyget G i hur bra jag än gör på mina prov.
Idag hade jag dataprov, det gick oxå väldigt bra, kan inte få sämre än VG iaf.
Nästa vecka är det ett arbete i bokföring som ska lämnas in, gjorde klart i tisdags men märkte när allt var klart att det var fel resultat så det är bara att börja om från början i morgon :(
På måndag är det Företagsekonomiprov, den kursen fortsätter nästa termin så där får jag inget betyg innan jul.
På onsdag är det sista provet i Personaladministration, men det blir nog bara G i den kursen om inte detta prov går åt pipsvängen...

Simskolan för de stora barnen i måndags gick ok, de är otroligt fega men det blir nog bättre för varje gång hoppas jag. Det blev ingen simskola för lilla R i går. Han mådde inte bra sa han så vi valde att stanna hemma. Kanske var det nervositet, för han brukar vara väldigt känslig för nya saker....

Nu är det nog dax att plugga lite företagsekonomi. I morgon ska jag göra klart bokföringen i skolan och sen ska jag åka och jobba :( Har inte tid att jobba egentligen ju...

Inga kommentarer: