söndag 21 december 2008

Trolltider

Sitter just nu och tittar på Trolltider med barnen, mysigt! :)
Väntar på att maken ska vakna så vi kan äta frukost.

Idag har jag massor att göra!
Som tex: julgodis, slipa och måla trappen, stryka och byta gardiner. Igår målade vi klart väggarna i vardagsrummet så idag ska jag tapetsera fondväggen.

Igår satt jag uppe och slog in julklappar tills klockan 2.30 och ändå gick jag upp 7.30 i morse. Tog två koffeintabletter vid 21.30 i går kväll för att orka göra lite nytta och det verkar ju ha fungerat ;)

Nej nu är vi alldeles för hungriga, dax att väcka maken...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ååååhhhh....trolltider...vad mysigt... :-)

Carol sa...

Åh, trolltider är min favorit av alla år!!! Men ungarna gillar den inte lika mycket. Har dem på LP och bok också ;-)