torsdag 11 december 2008

Inbrott

Våra bästaste grannar hade inbrott hemma igår, mitt på dagen!
Usch, det hemskt. De hade slagit sönder fönstret på altandörren, ett treglasfönster!!
Så nu har jag börjat tänka på att installera larm och bätte lås...

Igår började yngste sonen på simskola, han var feg och tyckte inte att det var så kul. Men när han kom hem sa han att det var jättekul...
Trion började förra veckan och alla tre var väldigt fega då, men i måndags var det bara en av dem som tyckte att allt var läskigt. Så nästa vecka hoppas jag att alla fyra har blivit lite modigare. För sen är det lov några veckor...
Btw, är det någon som vet var man kan köpa simglasögon mitt i vintern??

I dag var det sista vanliga lektionen för mig för den här terminen :)
I morgon ska vi bara gå igenom två prov och sen får vi gå hem. På måndag ska jag bara gå till skolan för att visa upp att jag har gjort klart några uppgifter. Och på torsdag ska jag tillbaka igen för en avslutningsfika :)
Så nästa vecka är det målning av trapp som gäller för mig :)

Inga kommentarer: