fredag 5 december 2008

Helg :)

Äntligen helg :)
Underbart!!!
Mitt praktikfall i bokföring är klart och inlämnat till läraren. Härligt att slippa tänka på det i helgen. Har ju kalkylering och marknadsföring att tänka på istället :(
Prov på måndag!

Har jobbat 4½ timme i dag :)
Några extra kronor fick jag väl ihop iaf, typ 400 kr efter skatt eller nåt...
Kändes som om det var flera år sedan jag jobbade men samtidigt som igår. Förvirrande! Tiden gick iaf väldigt långsamt. Vill INTE jobba där på heltid iaf, det är en sak som är säker. Det är något skumt med kunderna i Farsta för det finns så extremt många som är otrevliga!! Så nu känner jag verkligen att jag har gjort rätt val att byta yrke :D

I morgon ska vi på middag hos mina föräldrar, det ska bli trevligt för det var väldigt länge sen. Jag tycker däremot fortfarande att det var tråkigt att vi missade middagen där för två veckor sedan. Det är så sällan vi träffas alla syskon med familjer, ändå bor vi alla i samma kommun!!
Jag vill träffas oftare!! Hör ni det!!

Nu ska jag slappa i soffan med en kopp te, det är jag verkligen värd!!
Resten av helgen blir det pluggande, pluggande och pluggande...

Inga kommentarer: