fredag 12 december 2008

Älskar helg

Åh, känner mig helt lycklig att det är helg igen :)
Men jag är så otroligt trött!! Och huvudvärk som kommer och går har jag oxå :( Men jag förmodar att det är stressen och pressen som börjar släppa.

Idag har jag bakat lussebullar och pepparkakor. Gjort en köttgryta som ska ätas i morgon. Köpt sista julklapparna som var planerade, men ska nog köpa ett par till...
Köpte även en ny jacka till mig, för min gamla är kort så jag fryser om rumpan och inte speciellt rolig när det regnar eller snöar. Det blev en väldigt ljust grå (nästan vit) jacka!! Har nog aldrig haft en så ljus jacka i hela mitt liv :) Men ska man ändra sitt liv så ska man ;)

Vi har fått schema för nästa termin, det blir lika korta dagar som nu. Men eftersom vi har praktik i slutet av terminen så har vi kortare tid på oss att lära oss allt som behövs, så det blir mycket pluggande!!

På torsdag ska jag äta en avslutningslunch med några klasskompisar, efter det ska vi till skolan för avslutningsfika med våra lärare. Vi kommer få veta våra slutbetyg i de ämnen som inte fortsätter nästa termin.
Jag vet redan några slutbetyg:
Personaladministration: VG
Excell: VG
Information & Layout: MVG
Engelska: G+ (kan inte få högre betyg för jag valde en lättare grupp)
Bokföring, grund: Vet inte, det KAN bli VG men jag vågar inte hoppas.
Företagsekonomi A: Borde bli G, den slutade för länge sedan så jag kommer inte ihåg vad jag hade på provet.

Nu ska jag sätta mig i soffan och koppla av, njuta av ledigheten :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis till fina betyg!! Du är bäst!!

Älskar dig!!

PUSS

Livet i kvadrat.. sa...

Åh vad duktig du är/har varit!!
Vilka kanon betyg!! Är verkligen imponerad...plus att du har barnen, och hemmet och...ja hur mycket som helst!
Var stolt över dig själv!!
Lilla söt Rasmus..så söt han var på bilden..
Love U!!
PUSS