söndag 14 december 2008

Tredje advent

Jag sov länge idag!!
9.15 ringde grannen och fick upp mig ur sängen :)
Jag hade legat halvvaken sedan 7-tiden men inte orkat gå upp bara.
Så när vi till slut skulle äta frukost så var det ju redan ljust ute :( och det blev inte lika mysigt att tända tre ljus. Sen känns det mer farligt än mysigt att sitta med fyra tankspridda barn som inte ägnar en tanke på att hår och kläder kan brinna eller brödpåsar smälta sönder om man viftar över ljuslågorna...

Jag och E har sytt lite mer, några julklappar till hennes småkusiner.
Annars har vi inte fått så mycket mera gjort idag tyvärr.

I morgon ska jag lämna barnen vid skolan och dagis, sen ska jag gå till min skola och visa upp mina uppgifter och sen gå hem.
När jag kommer hem ska jag kasta ut katten och sen måla trappen. Ska försöka hämta barnen ganska tidigt så vi hinner äta innan simningen.

Nu är det bäst att utfodra barnen innan de slår ihjäl varandra...
...de har nämligen samma typ av humör som jag när jag är hungrig :(
...hemskt med andra ord!!

Inga kommentarer: