måndag 1 december 2008

Bestämt

Nu är det äntligen klart!
Vi är inte hundägare längre :)
Känns bra men samtidigt konstigt. Maken och jag har ju haft hund i 14 av 16 år tillsammans. Vi får väl se hur länge det varar...har redan börjat prata om raser vi skulle vilja ha...

Idag ska trion börja på simskola. Ska bli spännande att se hur det går :)
R ska börja på onsdag, han har aldrig badat i badhus...

På fredag ska jag jobba!!
Ringde mitt gamla jobb för att fråga om jobb runt jul men fick en tid den här veckan direkt. De har ingen ordinarie personal på den min gamla avdelning, kommer att vara rörigt värre med andra ord!!
Men vad gör man inte för lite pengar...

Mina föräldrar hämtade barnen från fritids/dagis idag, så jag skulle slippa stressa från skolan :D Så skönt! Nu valde jag att gå hem och göra klart mina uppgifter för det var så livligt i skolan. Men nu är jag klar med den delen och i morgon efter engelskaprovet gör jag det som måste göras i skolan ist.
På tal om engelska...
...beställde en engelskabok för ett par veckor sedan som jag behöver till provet i morgon. I fredags fick jag besked att den skickades!! Boken kommer alltså EFTER provet!! KUL!! Tur att den går att skicka tillbaka. Hoppas bara att provet går bra iaf...

Nu ska jag trava iväg till mina föräldrar och hämta upp barnen innan simskolan...

Inga kommentarer: