torsdag 27 november 2008

Utmanad...

Jag blev utmanad av Sandra att göra den här listan....
allt är inte i inbördes ordning....

**3 saker jag skäms över:
1. Min blyghet
2. Mitt stökiga hem
3. Min lathet

**3 saker jag är stolt över:
1. Mina barn
2. Min make
3. Mig själv som har vågat ta tag i mitt liv!!

**3 saker jag vill göra 2009:
1. Kunna spara pengar
2. Få ett välbetalt jobb som jag trivs med
3. Köpa hus

**3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:
1. Mina barn började i första klass
2. Att jag blev gammelmoster/faster till tre barn!!
3. Att jag började skolan

**3 saker jag inte kan klara vardagen utan :
1. Mina barn
2. Min make
3. Cola Zero

**3 personer jag avundas :
1. Alla heltidsarbetande mammor!!
2. Alla familjer som har fler än fyra barn...
3. Folk som vågar...

**3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :
1. Sofia
2. Carola (om du fortfarande läser här...)
3. Gill

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp:)
Jodå, jag läser, men har varit extremt dålig på att kommentera...Ska ta tag i den där roliga , och svåra!! utmaningen när mina barn slutat kräkas:/
Ha det!!:)