onsdag 11 mars 2009

Det vänder...

Idag började dagen med en tjurig dotter som inte ville ha gråa strumpbyxor!?!? Det är väldigt mycket protester från henne just nu om allt hon kan komma på :(

Sen var det dax för mig att ha prov i reskontra, databokföring. Det kändes bra, men jag var väldigt ofokuserad och stressad. För direkt efter provet skulle jag åka till Globen och äta lunch. Lunchen/intervjun gick bra, det var väldigt trevligt. Jag har väl mer eller mindre blivit lovad en praktikplats :)

Maken har blivit erbjuden TVÅ jobb idag!! Det är alltså inget han har sökt...
Så inom snar framtid kommer han börja på sitt nya och få högre lön :)
Är så glad för hans skull eftersom jag vet hur trött han är på sin nuvarande tjänst :)
Nu kanske han kan bli lite gladare igen...

Nu känns det som om motgångarna är över och att allt blir bättre och bättre.

På lördag ska jag och grannen sälja massa grejer på loppis, så i morgon ska jag packa ihop allt som ska säljas. Men det är svårt att komma på saker som KAN säljas, vill ju inte direkt ta hem något igen...

3 kommentarer:

Sandra sa...

...vad roligt för er..vad glad jag blir!! :-)

Lav jooo! <3

Carol sa...

Vad skönt! Måste kännas bra nu när våren närmar sig också :-)

Livet i kvadrat.. sa...

åh men gratta David..!! Å vad kul att det kändes bra..när får du veta gällande praktiken?
Grattis till er båda!!
puss