fredag 27 mars 2009

Helg igen :)

Fredag igen :)
Den här veckan har gått ännu snabbare än vanligt!!
Nästa vecka har jag två prov, det ena har vi 3½ timme på oss att göra = ganska stort med andra ord!!
Men nu är det helg och då ska jag njuta av lugnet....så gott det går iaf. Maken jobbar hela helgen och jag måste plugga. Barnen ska till simskolan på söndag. Jag hoppas att det blir bra väder så att barnen kan vara ute hela dagen i morgon iaf.

Jag har äntligen fått besked om praktiken :)
Jag är välkommen dit, till Globen :) Sååå skönt och jag tror att det blir toppen!!

Var ju på en anställningsintervju till i tisdags, det gick väl sådär. Tror inte att det är ett jobb som passar mig direkt. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet som jag var på i måndags ist, det vet jag passar mig.
Jag skulle visserligen tycka att det var superkul att jobba på en löneavdelning, men hur lätt är det att få ett sånt jobb utan erfarenhet i dagens läge?? Det får vänta lite med andra ord...

Nu ska jag trava iväg och hämta barnen...

Inga kommentarer: