måndag 23 mars 2009

En avklarad...

Japp nu var en anställningsintervju avklarad :)
Kändes bra, men jag var ruggigt nervös innan!!
Jag hade sökt ett sommarjobb som varuplockare, tänkte att det är ju ett behagligt jobb och är säkert inte heltid.
Men när jag kom dit fick jag träffa färskvaruchefen......det var ju lite knasigt tyckte jag menmen.....
....det slutade iaf med att OM jag får börja där så är det fiskavd/kallskänka som gäller :) Heltid och inte bara som sommarjobb utan efter oxå...
Men jag får svar nästa vecka någon gång.

I morgonkväll är det dags för nästa intervju...
...ett lager inom samma koncern som mitt (förr)förra jobb... Men det gäller bara sommarjobb.

Var ju hos min syster igår och det var riktigt trevligt. Hon hade ju svamlat innan att det skulle vara någonting om massage och nåt liniment, men det visade sig att det var hudprodukter med Aloe Vera :)
Men det var riktigt skönt att komma hemifrån en stund och trevligt med vuxet sällskap såklart :)
Men nu har jag massor av skolarbete att fixa med...

Inga kommentarer: