tisdag 17 mars 2009

Vab...

Åh vad det är tråkigt att vara hemma med halvsjuka barn, när de är tillräckligt pigga för att driva mig (och varandra) till vansinne!!
De tjafsar om allt och allt är orättvist!! Inget duger och de är otroligt uttråkade. Hade de haft feber så hade de ju iaf varit lugnare...
Tjafset just nu handlar om skrivaren?!?!?! Igår visade jag dem att vi hade en kopiator på våran skrivare.......det var tydligen ett misstag :(
För nu vill alla kopiera allt möjligt och skriker och gapar för att jag säger det hemska ordet....NEJ!!

Jag ska på anställningsintervju!! För ett sommarjobb bara... i affär, i reserv om jag inte får jobb på en löneavdelning :)

I morgon ska vi kanske åka och titta på en ny soffa, vi vet inte vad vi vill ha riktigt så någonstans måste man ju börja...

Inga kommentarer: