söndag 15 mars 2009

Söndag

Vaknade 5.30 på soffan :( Men kände inte för att gå och lägga mig i sängen då, ville inte sova bort hela dagen :)
Somnade nästan direkt efter melodifestivalen tror jag, så jag hade nog sovit tillräckligt ändå.

Igår var jag och grannen S på Loppmarknaden och sålde lite grejer. Jämfört med många andra där så hade vi ganska lite. Vi bestämde från början att vi skulle ta låga priser så vi verkligen blev av med allt. Jag hade 10 böcker och 4 barnbyxor kvar när vi gick och drygt 1000 kr i fickan :) Känner mig nöjd eftersom det var saker som bara låg och skräpade och som säkert skulle ha hamnat i återvinningen till sist.
Detta ska göras om inom snar framtid!!
Så nu är det bara att börja om att rensa i garderober och på vinden :)
Jag älskar att bli av med sånt vi inte använder! Och kan man få (tillbaka) lite pengar för det är det ju ett extra plus :)

Idag är det kalas och simskola som gäller, skönt att maken är hemma så vi slipper gå :)
Jag kanske t om kan vara hemma ensam...

Maken börjar sitt nya jobb på torsdag :)
Det blir nytt och lite krångligare schema men det ska nog fixa sig ändå. Han jobbar 7:00-19:10 så det kommer bli lite strul när jag börjar jobba... Men jag hoppas på att få lite hjälp från våra släktingar ;)

Nu har alla barnen vaknat så nu är det dags för frukost!!

1 kommentar:

Fröken ia sa...

Jag kan hjälpa och hämta med när de är mina veckor så du vet. Men det blir då rätt sent i alla fall.